camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, August 2, 2010

facebook, ....dan pengajaran nya...




aku ni memang pelik sikit..ada banyak perkara yang aku malas nak buat..terutama nya nak cat muka aku ni bagi berwarna warni..haha..dulu masa aku incharged MAS Golden Lounge, aku di wajib kan mengecat muka..aduh!..nak habes kan 8jam mcm 8thn! rasa macam bertepek ja muka dengan apa2lah yg melekat dan melekit!..

Lagi satu aku malas sangat nak menulis..jangan harap la dalam handbeg aku ada pen!..dah nama pun supervisor dah tentu lah nak sign form dan nak catit nota..masa kecemasan camni aku akn rembat sesapa jer yang ada pen..haha jahat kan

Tapi kalau kat papan keybod aku jd giler! giler menaip..mengikut peredaran masa, sekarang aku gila berblogging..ntah rape puluh kali dah aku tukar template..dan terbaru berfacebook..tapi tak lah aktif sangat..ada satu cerita yg agak menarik pasal aku dan facebook..

tabiat aku,selagi orang tak add aku, aku tak akan add sapa2 pun..jadi lah mukabuku ku sunyi dan sepi..hanya orang2 terdekat saja..ntah mcamana baru2 ni ada kawan yang add dan aku aprove kan dan aku aprove sekali kawan yang dia bawak..ditakdir kan mamat ni 'tertarik' la kat aku yg muka tak pernah bercat nih..

aduh pening la aku,dia akn call dan sms tak kira masa.. mcamana dapat no phone?..aku pun tanya kat dia, mana dapat no hp..dia kata kat facebook aku!..hah?? ishhh bila aku tak reply sms dan tak jawap call,dia akan sms dan kata,kalau tak sudi dulu kenapa aprove kan saya?..wow!!

Sekarang aku yang tua ni baru faham banyak perkara..kalau hati dah tak terbuka,macamana nak suka..call dan sms yg berdentang denting bagai satu penyiksaan dan lagi seksa nak bagi berbagai2 alasan!..nak cipta alasan pun satu hal..

Tapi kalau hati dah terbuka dan 'tersuka'..tak kesah sms tak berjawap, tak kesah call tak berangkat..buat jer muka tak malu..hantar dan hantar lagi tanpa putus harapan..oohhh!

Siapa ye yang bersalah dalam hal ni?..sedih kan, kita suka orang,orang tak suka kita.. dan kesian kat orang yang suka kita,tapi kita tak suka orang...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

1 dah luah kan rasa:

Anonymous said...

phewiitt.phewiitt.
;p

Anonymous Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » facebook, ....dan pengajaran nya...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...