camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, October 6, 2011

kasih ibu....

tidak kira siapa ibu kita, apa pekerjaan nya...ahli perlimen, peniaga sayur di pasar atau petani, waima pelacur sekali pun, tapi ada satu yang tidak membezakan antara mereka iaitu kasih sayang!...ya kasih sayang mereka tak pernah padam..

Ya kasih sayang nya sepanjang jalan
gambar di bawah ini sudah cukup mencerita kan segala nya...





p/s kalau lah syuib masih ingat...waktu dia bayi..betapa aku bungkus dia dengan toto yang tebal untuk ku bawa bekerja sewaktu aku onduty shift malam...almaklum suhu aircon di airport tak boleh nak di reduce...tapi sejak bayi syuib memang anak yang baik..tak banyak kerenah...campak jer kat mana mana dia boleh tidur nyenyak...

betapa aku bersyukur ya Allah setiap ada kesempitan, di situ ada kemudahan!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...