camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, October 5, 2011

apasal la tunjuk tetek...

aku bengang betul dengan kaum sejenis aku ni yang tak tau malu tunjuk benda benda kat tubuh yang sepatut nya tak patut di tunjuk kan.. tau la tetek kau tu gebu, kenyal...montok...tak tahu lah jamu apa yang kau makan, cream apa yang kau oles tapi tayang tayang camtu bahaya tau tak bongok?? tak kira lah kau anut ugama apa, kalau Islam tu dah sah sah kau berdosa besar, kalau tak pun cara kau tunjuk tu macam kau memanggil manggil kaum yang berlawan jenis kau untuk menguli kau punya tuh...pastu mula la kau heboh kata kau kena cabul lah...kena rogol lah...ehhh kau sendiri yang carik pasal lah ....dengar tak ni?...aku bebel bebel ni sebab sayang kat kaum sejenis aku ni...selalu jer jadi mangsa jantan buas kat luar sana tu....

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

iskhhhh kau jantan ker??...caner tetek kau leh cantik camtu?...ceciter cerciter...aharksss




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...