camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, October 6, 2011

Dia kawan ku di sana...

fre da...
izin kan aku 'perasan' bahawa puisi mu nan indah ini ada lah untuk ku...
huhhuhu...yaeyyy


kekadang alam pun menendang songsang
damai namun hati berkecai
dengan laut.dilontarkan kerinduan yang parah
didada menahan gelora tak sudah
hati menyita derita
dengan huluran pasrah

dia kawanku disana
yang sesekali terdengar
yang seringkali menjerit
cinta yang pergi
cintanya yang bertandang
yang tidak hilang..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

fre da said...

azah...kalau anda anggap saya sbagai kawan...ini untuk kamu.....
hehehehheheeh

fre da Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » Dia kawan ku di sana...

azahrohaizah said...

Fre da,
hehe, kan betul puisi ni utk saya

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...