camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, December 17, 2010

ni lah kerja orang yang takde kerja...haha

benar kata orang, dalam setandan pisang tidak semua nya elok..sebiji dua sudah tentu ada yang busuk.Ia merujuk juga perumpamaan kepada tingkah laku dan kejayaan anak2. tapi aku hendak merujuk kepada kucing2 ku...hahaha

Yuna ada 5 heko anak, 3 heko comel giler..ala2 kucing kacukan yang ku panggil Shock ( sebab kaki dia pakai stokin ), Grey ( sebab kaler kelabu ) dan Pinky ( sebab hidung dan dada dia kaler pink! ) dan 2 heko tak lawa langsung mcm kucing kampung!!..( memang pun )

Apa kena mengena dengan perumpamaan?..ni nak storey nih.. 3heko yang cantik tu punya lah berdisiplin, tapi 2heko yang tak cantik tuh ya Allah ikut suka dorang jer mana nak melepaskan hajat!

jadi terpaksalah aku membersih kan rumah 2,3 kali sehari..alih sana alih sini untuk cari di mana punca 'bau2an itu!



sini lah pot utama haa
sempat lagi curik ruti tu...iskhhh
yang ni dok 'mencabut' bunga aku..hadoiiii
mop yang sangat berjasa..
kalau pompuan cantik, si Skock ni sampai juling mata dia mengadap!
dah bersih pasang pewangi aromatrapi...perghhh lega!!
hrmmm cane nak wat dengan anak2 pungut yang takda disiplin nih?? fening mak nok..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...