camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, December 10, 2010

cermin mata ku patah..uwaaaaa

apasal boleh jadi cenggini???...sapa lah punya kerja ni..aduhaiiiii
semalam lepas menggodam internet, aku letak cini..dia duk jer leklok aku tengok....
ni mesti ada yang main kejar2 dan lompat kat cini kan...
apasal muka cam cuak jerrrr pinky???..cakap sapa punya kerja ni?
jangan wat muka sedih nak tunduk2 bawah lak...aku tak kan terpedaya der...
oleh kerana cermin mata ku brharga rm580, maka aku nak jual ko dengan harga yang sedemikian...ada saper2 yang berminat???





p.s patah cermin mata boleh lah di ganti..patah hati siapa lah yang tahu...huhu tak habis2 jiwang ...yerks



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...