camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, October 27, 2010

Arif oh Arif...

Arif : Salam..mak ija..camana merawat Arif malam tadi dari jauh

Aku : Wkumsalam..Arif ada rasa apa2 tak?

Arif : takda apa pun..biasa je..

Aku : sukar nak buat la arif, mungkin jauh sangat kut..setiap kali nak capai arif,conecction terputus..xpe jgn putus asa..mak ija cuba sampai dpt..arif mesti kuat tau..

Arif : Oraite..kita mesti truskan usaha,klo kte usaha insyaallah Allah janji kan yg tbaek utk diri kita btol x? arif dh brazam ape2 pun arif ttp nk sehat n balas jasa mama abah

Aku : Good! thats my boy..i'm very proud of you!!

Arif : Tq so much..mama n abah is my beloved person..arif ada 2 org tu jer..so arif nk sgt jaga dorang bila dorang dh tua ..nk balas jasa apa yg dorang dh buat kat arif..ye la masa arif tlantar kt icu mama n abah la yang sanggup tunggu..masa arif oprte tulang belakang then otak,dorang sanggup tgu bjam2..kt icu mama yg jge..terharu nya...

Aku : Itu mmg kasih sejati ibubapa..xminta di balas pun ..yg penting arif sehat dn kuat melawan penyakit..itu dh ckup menggembira kn hati dorang..arif,mak ija nak solat asar, nnti kt chat lg ye..salam

Arif..ok arif pun nk study, sok exam..salam


Usai solat, aku call ibu arif dan khabar kan sms yg ku terima..kami sama2 menangis..Ya Allah ya Rahman Ya Rahim...titip lah kasih sayang Mu..janji kan lah khabar gembira buat anak muda yg bercita2 besar ini..jika 'kehidupan' adalah lebih baik bagi nya, permudah kan lah..dan jika yg sebalik nya,permudah kan juga lah ya Allah..hanya Engkau yang Maha mengetahui.. ya Rabbul'alamin.



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

pisau belati said...

teruskan berdoa juga usaha,insyallah akan ada sinar dariNya...

pisau belati Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » Arif oh Arif...

azahrohaizah said...

terima kasih sangat2 sudi singgah..
harap saudara juga tlg doa kan sekali ye..Amin

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...