camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, October 21, 2010

20.10.10 - selamat bertunang Mohd Asyraf bin Dato Alihan dan Sabrina Tan Sri Abd Halim


Anak buah ku Acap dan gadis pilihan yg cantik menawan bak Puteri dari kayangan.



Petang tadi aku terkocoh2 balik dari kerja,mandi dan solat Zhohor..Baju kurung mana nak pakai?..mumy Acap pesan pakai baju melayu jer,xda cakap kaler apa pun...errrm pakai lah kurung riau biru putih ni..kain lembut sesuai di hari panas terik sekarang nih..Syuib pun sedondon dengan aku pakai baju melayu biru gak..

Memecut membelah lebuh raya Sg Besi, sib baik jalan tidak lah jem ..tp dalam hati merungut,napelah buat ari kerja..kan dah gila babi mengejar masa..tp baru aku terfikir..yelah..tarikh hari ni romantik glerrr..2010!...ingat sampai anak cucu tu...

Acap dah berkali2 tipun,maklong dah sampai mana? ( mentang2 lah maklong dia ni buta jalan asyik sesat jer..haha )..kita orang dah nak gerak ni..majlis jam 5 ptg..aku kata tak sempat maklong kalau nak kumpul kat umah Acap..tak pe.maklong terus gi umah Nina jelah..jumpa disana..disana..di sana....

Tepat jangkaan ku.aku sampai serentak dengan mereka2 itu.tapi sangat lah aku terrkilan rupa nya tema pakaian warna ungu..hukhukhuk..walhal aku ada baju kurung riau lagi yang berwarna ungu...ermmmm jahat budak jahat xnak bagi tau..bila ku aju kan kat mumy Acap..dia kata..Laaaa ingat dah tau...ishkkk!

( dah la tak habes2 topik aku GEMOK...biar laaaa..maintain cantik aper!!ayat pujuk ati sendiri..hehheh )

Sangat lah meriah dan grand habis..almaklum anak tauke Parede!!..Semua yang Parade perade tu dady Nina punya..amek kau..( aku ni segala yang Perit2 tu aku punya..huhuhu )



p.s tunggu gambar2 yg cantik2 dari juru2 fhoto ye..sabarrrrr



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...