camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, October 6, 2010

akibat satu SMS...

aku berhenti di R & R menunggu seseorang..sambil itu membuka laptop dan update blog ku yg entah apa2 ni...temu janji di batalkan kerana orang yang ku tunggu telah pun pergi dahulu ke lokasi yang hendak ku tuju..errmmm shah alam seksyen 9..kenalah cari sendiri nampak nya..sambil memandu melintasi tol batu 3, satu sms masuk..aduhhh duh duh..sangat2 menggangu seluruh pancaindra ku..

Otak ku berfikir2..keliru..celaru..dipetang2 begini sewaktu insan2 bekerja sibuk dengan urusan dan yang mahu pulang kedestinasi masing2, menambah berkelam kelibut ku lihat pemandangan di depan ku..

Dan ketika melalui bulatan Persiaran Sultan Abdul aziz shah,aku tersalah mengambil laluan!!..hmmm..tahu tahu sajalah bila salah lorong,alamat kita akan 'bersiar2 lah' sebelum menjumpai jalan u turn!..dan sms ke2 menambah lagi luka hati ku..lagi sekali aku tersalah lorong..kali ini tambah membawa aku ke ceruk mana ntah!! dan bagi 'melengkap' kan lagi penderitaan ku..hahaha meter petrol ku menunjuk kn jarum E!!..dan aku telah standby melalui lorong kiri,andai kereta ku terhenti, tidak lah aku menjadi penghalang lalu lintas lain dan menjadi punca kesesakan jalan raya yang memang sudah sesak.

Setelah terhenjut henjut dan terhenti terus,sah kereta ku mati kerana ke habisan minyak.. saat ini airmata ku jatuh bagai manik putus tali...siapa hendak membantu agak nya?..di mana sahabatku?, kawan karib ku..atau siapa saja yang di panggil kawan?..

Aku sebenar nya sangat cemburu kepada orang lain yang ada 'seseorang' untuk berkongsi setiap suka dan duka..apa jua kejadian akan di laporkan samaada melalui sms atau pangglan..dan sms akan di balas dengan kata2 perangsang atau yang menggembira kan...

Beberapa kali aku melalui saat2 genting dan mencemas kan, ketika projek ku gagal kerana kekurangan staff..ketika aku buntu..ingin sekali aku punya 'seseorang' untuk ku mengadu dan mendapat suntikan semangat...hampa..hampa belaka..


Aku harus akur yang aku bersendirian..walau aku sangat percaya bahawa walau sebiji zarah kita berbuat baik akan di balas baik...nampak nya belum tiba saat itu untuk ku!!



p.s aku tak dapat ambil gambar ketika 'tersadai' kerana hp ku tak ada kemera!..hhahaha



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...