camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, December 18, 2012

tiada tajuk




aku hanya wanita sederhana yg mengharap redha Allah


Lagi yakin pada diri lagi kurang barang branded yang diperlukan. Dapatkan barangan berkualiti untuk kesihatan bukan hiasan. Hiasan pandangan manusia tetapi kesihatan nikmat kita rasa. Kaum wanita audit cara belanja. Setiap perbelanjaan ke arah redha Allah tidak sia sia dan memberatkan timbangan di padang mahsyar. JIka wang habis beli barangan mahal dan timbul riak dan takabbur alangkah ruginya hidup. Setiap perbelanjaan yang mendedahkan aurat lagi terseksa jiwa dunia dan akhirat. Jom audit.

p/s aku baru cuba2 buka blog yang jual barangan GUCCI,CHANEL,BONIA...hek elehh bukan mampu pun, 

lagi bila dah baca status prof ni lagi la aku lega di atas ketidak mampuan aku itu...aminnn



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...