camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, December 19, 2012

gambar sekadar hiasan




Ramai Dari kita sibuk Fikir isu masyarakat Tanpa memikirkan pembetulan konsep dan tujuan hidup diri sendiri. Lihat komen kita. Jom audit

aku suka sangat status prof ni...betul kata dia, orang kita memang suka sangat menjaga tepi kain orang, hal orang..pasal orang...kalau pasal orang..huh hidup!

sekarang ni mungkin sebab dah dekat sangat dengan pilihan raya, maka status dan komen2 panas di fb bermaharaja lela..waalupun aku tak ambil pot langsung pasal politik ni namun aku ikut terganggu bila ada tag untuk friendlist aku, secara automatik aku terbaca sama...masa ni Ya Allah aku rasa nak bakar jer laptop aku yang tak berdosa ni...kutuk mengutuk , maki hamun dan kata2 nista..hamboiiiii macam diri tu baik sangat!

ni aku bagi contoh, ada la mamat tu PM aku, ehh alih2 ajak cakap pasal politik..


  • Ahmad Mad

    ya ke
    lupa pula
    tapi bangsa arab meraka tak tolong yang sama bangsa dengan meraka
    • Azah Rohaizah

      lupa apa?
      • Ahmad Mad

        iman orang arab dah tak ada
        lupa puasa sunat hari khamis kan
        • Azah Rohaizah

          bkn org arab jer.. org islam kat msia pun,naazubillah mohon petunjuk Allah
          • Ahmad Mad

            ya tapi kalau kita tengok orang lagi ketara teruk yang bangsa melayu biasa iman biasa je
            palaing saya takut dah ada kat malaysai ajaran sesat
            • Azah Rohaizah

              jaga iman sendiri, semoga selamat
              • Ahmad Mad

                kalau di malaysia kat jalan p.ramli dah jadi sarangmaksait
                kotor
                dekat klcc pula
                banyak pub dan disco
                • Azah Rohaizah

                  jgn pergi, jika 2 juta org islam jaga langkah tdk pergi, duduk rmh atau surau..tmpat tu akn tutup
                  sebenar nya aku tau ke arah mana dia nak bawak perbualan ni, tapi bila jawapan aku macam tu, terus senyap sampai sekarang..heheh

                  ada juga kawan2 yang perleceh pemerintah sekarang...pasal duit rm500 ringgit tu konon nya duit rakyat jugak...kata itu kata ini, kata tak adil...panas telinga aku kan..
                  aku jawab macam ni...

                  'aku nak tanya sikit jer, ko ketua keluarga kan, sama gak taraf dia macam pemerintah... ada jadi imam sembahyang untuk anak isteri di rumah?
                  ada cek aurat anak isteri di tutup dengan betul?
                  ada cek anak2 saudara berakhlak mengikut syariat Islam?
                  kalau anak sedara tak berduit nak beli buku atau pakaian sekolah, pernah ambik tahu?

                  bila dia diam tak terjawab, then aku cakap macam Prof Muhaya cakap..hahaha



                  yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

                  0 dah luah kan rasa:

                  :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

                  Post a Comment

                  sila lah tinggalkan jejak...
                  agar saya tahu anda ada singgah
                  saya sangat menghargai nya..

                  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...