camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, April 21, 2012

tag di fb...

benar lah fenomena fb ni ada pro dan kontra nya...walau tak lagi menduduki carta pertama dalam hati kerana dah ramai beralih ke twitter..namun aku masih setia dengan fb walaupun jarang2 update status...tapi baru sat ni aku buka akaun aku..first aku nampak ada gambar lama telah di tag oleh sepupu ku... ( suami DJ Lin -radio Melaka ) apa lagi airmataa aku macam empangan pecah...sudah lama tidak ku tatap..sudah lama  tidak ku lihat.......wajah setenang dia...

                       !
                       !
                       !
                       !

ini lah photo keluarga Ayah Raushan, dari kiri nombor dua itu ialah arwah ayahanda ku Rashidi Hj Jenaid...( hansem dan segak orang nya ) sangat padan dengan mak yang manis menawan..aku masih ingat waktu aku kecik dulu, ramai orang suka tarik pipi aku dan kata comel, dan pastu mesti orang akan cakap camni..patut la comel..tengok la mak dan ayah dia...huahuahua..kembang semangkuk la agak nya kedua orang tua ku itu!
dan di sebelah arwah abah ialah kakak nya iaitu bonda dan ayahanda Ayah Raushan, ( kedua nya juga telah kembali menemui Pencipta yang Maha Mengasihi )

entah mengapa hati terusik????......rindu sangat rindu....




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...