camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, September 12, 2011

amponn kan mak Kassimmm...

hari minggu tadi sebenar nya aku tak da planning pun nak buat open house..almaklum masaalah poket dan kesihatan..sementelah pada hari sebelum nya tu aku sibuk menolong kawan buat function di rumah CEO HSBC..macam nak putus nafas aku rasa sebab dah lama tak menyinsing lengan...hehhehe..

tapi kehendak si bujang berbaju merah di bawah ni terpaksa lah juga ku turuti..yelah bak kata nya dah tak leh nak tepis dah orang 'paksa' nak datang rumah..fuhhh ayat takhengat..ko ingat ko artis maka nya orang berpusu pusu nak beraya umah ko..eh

so bangun pagi tu dengan derdikit2berjalan aku pun start kereta dan menuju ke pasar Nilai..dalam kepala baru nak mereka cipta menu apa kah dan dan dan..haha

jadi motip aku ialah open house ini adalah open house bidan terjun so ampon kan lah aku jika tidak menjemput..korang lihat jelah kawan2 si hero ni pun dah cukup buat aku nak pitam..kalau korang datang harus aku tak nampak korang dah...

si baju merah ini lah angkara kes ini terjadi..so sila lah salah kan dia..hehehe




tidak ada pilih kasih, blogger xkenalmake xchenta ni si Mida Midot datang secara kebetulan yee..
sok ada rezeki akan ku buat openhouse untuk sahabat alam maya ku yang sangat ku cintai..insyaallah doa kan..





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

haha .semua salah syuib .itulah secara kebetulan .
semoga aunty cepat sihat . dan terima kasih sangat sudi melayan :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » amponn kan mak Kassimmm...

itamrazali said...

amboiii kak azah..umah 2 tingkat gitew...kaya nya...

itamrazali Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » amponn kan mak Kassimmm...

azahrohaizah said...

amboiiii adik diva ku ini baru muncul...meh sini nak piyuh telo tu...sombong sangat kan Kikin khennnn

airkkk baru 2 tingkat dah kata kaya?..yg kamu tu duk kondo bertingkar2 tu doubel2 kaya lah?..

*hugs lama2 sbb dh lama tak hug...huhuhu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...