camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, January 18, 2013

hanya pada Mu


ada beberapa kejadian sejak akhir2 ini....benar2 menguji tahap kesabaran...terkadang aku tertanya, banyak benar kah dosa aku sehingga aku di uji sedemian rupa?...masih belum terhapus kah ya Allah?...

tetapi cepat2 aku beristiafar...aku bertasbih dan bertahmid..itu saja lagi yang mampu ku laku kan

ermmm rupa2 nya Dia hanya rindu ingin mendengar rintihan ku,,supaya aku lagi dekat lagi dekat dan dekat dengan Nya...

Allah hu akbar..

p/s eh eh rama rama biru saya dah terbang?



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...