camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, March 13, 2012

kepada Mu kekasih ....

insyaallah kurang dari 48jam aku akan memenuhi 'jemputan' Allah...hati berdebar2..memang rasa tak sabar..Ya Allah semoga semua nya berjalan lancar dan kami dapat menyempurna kan amal ibadah dengan sebaik mungkin..Ya Allah aku tahu, pemergian ku ini umpama pergi ke padang Mahsyar dunia..andai aku di adili..aku redha ya Allah namun aku amat berharap keampunan Mu...

Aku amat berharap taufik dan hidayah Mu..amat mengharap bimbingan Mu..tutup kan lah hati ku untuk ikut ikutan orang yang bershopping...tutup kan lah hati ku dari berfikir hal duniawi dan tutup kan lah hati ku selain dari berfikir tentang Mu tentang Mu tentang Mu

kepada yang di tinggal kan..ampuni lah salah dan silap ku..tutur kata atau perbuatan yang tak di senangi..kembali atau tidak,..
i will alwats love you...





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

fre da said...

salam azah.
selamat pergi dan kembali.doakan kawanmu ini yang banyak tak betul ini...heheheh.semuga kita berada dilandasan yang benar

fre da Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » kepada Mu kekasih ....

Asmi Asmidar said...

rindu aunty . akhirnya aunty dah aktifkan blog balik :) macam mana keadaan di Tanah Suci , apa rasa menjadi jemputan ALLAH . kongsi la :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » kepada Mu kekasih ....

Rashid said...

assalam .. tentu terkesan di hati ..
Moga kedamaian akan bersama ..

Rashid Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » kepada Mu kekasih ....

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...