camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, March 3, 2012

menghitung hari...

my faberet corner and my faberet photo..ermm miss her so much!!


hampir 24jam sehari aku habis kan masa kat sudut ni..aku tgk tv dan buka laptop pun kat sini..tidur pun kat sini..( selalu nya tertidur masa tgk tv..huhu jadi nya tv tgk aku! )

aku tak naik pun tingkat atas..aku tidur kat bilik bibik..sian kan aku..
sekarang aku tengah menghitung hari nak jumpa baginda Rasulullah..insyaallah xsampai dua minggu je lagi..ermmm tak sabar nya...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...