camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, August 18, 2011

tiba tiba aku ingin menulis...

lama tidak ada posting baru..ada tiada mungkin tiada siapa peduli..akhir akhir ini kesihatan mental dan fizikal amat menggangu..kesakitan di bahagian tulang belakang dan 'tulang' tengkuk amat kerap menyerang..kadang sakit nya hingga ke otak!...
aku hanya mampu menyerap dan mencerna kesakitan itu dalam diam...dalam redha..sehingga tubuh ku lemah dan muntah...

mental berperang dengan berjuta rasa..sakit teramat sakit...ingin memberontak tapi kesabaran entah datang dari mana...ingin mempertahan kan hak..tapi aku tak mahu tamak..Ya Allah...

hanya memandang dari kejauhan kebahagiaan orang, dan bersyukur bagi pihak insan yang ku sayang... yang pasti nya kebahagiaan itu tak mampu ku capai dik akal ku yang dangkal...

buat insan2 di sekeliling ku..kebetulan semua bermula dengan S..terima kasih sangat sangat..kamu kamu lah nyawa dan roh ku..andai kamu tiada, maka padam lah jua nyawa dan roh ku itu....

aku hanya mahu menulis bukan mengadu..jangan ada yang komen dan berkata sabar lah..aku tembak nanti dengan meriam katak..hehehe



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

5 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

aunty , kalau tak sihat mana boleh main meriam katak . .heheh
*eh , siapa kata tak kisah , mida hari-hari duk belek blog aunty kotkot ada entri baru dari aunty . .(sebab dulu hari-hari aunty update entri baru :)
sakit sakit pun boleh lagi tulis entri kental . .
tabik spring la dengan aunty :)
Aunty , Allah sentiasa mendengar doa hambaNya . mungkin aunty tak dapat kat dunia tapi Allah bagi kat akhirat nanti . .besar ganjarannya aunty :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tiba tiba aku ingin menulis...

azahrohaizah said...

Ermmmm dark kecik ni..

Asmi Asmidar said...

Kalau aunty senyum mesti awet muda dan cun je selalu :) hehee

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tiba tiba aku ingin menulis...

Shikin JD said...

Sakit tu da xdpt nak dielakkan tapi kite WAJIB KENA VOGUE !!!!

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tiba tiba aku ingin menulis...

azahrohaizah said...

Kikin
hahaha i laiiikkk statement u lah!

*hugs tetap hugs walaupon poser

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...