camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, August 30, 2011

sila lah beraya dengan saya...

kesudah nya tengok tv...kemudian tv tengok kiter...ermmm
lola the 'sugargliders' pun beraya gak
ini saja yang termampu untuk di jamu...
sepi kan..........................



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

Aunty . .lawa rumah baru cat ^^
*eh sugargliders .siapa punya tu .?^^

Mida , pukul 11.30malam baru tetamu last balik .
Tahun ni raya rasa macam biasa tapi best sebab dapat jumpa org yg dah bertahun tak jumpa .
tak rasa raya sangat sebab trial tak habis lagi esok dah kena start study .hehe


Insya-allah .mida akan sampai sana :) hehe .aunty masak sedap-sedap eh .

#rumah aunty dekat tak dari KTM nilai .?

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » sila lah beraya dengan saya...

azahrohaizah said...

thanks Mida
itu Lola syukri punya..( salah spealling eh...hee )
jauh dr KTM tp xper..nak dtg call lah..nanti aunty pick up

Asmi Asmidar said...

Ouh Lola . ..(comel jea)
Okayokay aunty .Nanti kalau mida nak pergi mida call aunty :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » sila lah beraya dengan saya...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...