camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, November 25, 2012

saja nak cakap...

aku rasa nak ulas dengan lebih lanjut entry aku semalam..ye la entry aku macam tergantung tanpa ulasan...ermm baik lah..meh kira bicara...ngeeee

cer perhati chat aku ngan si Kharl tu..( of cos bukan nama sebenar tu ) sebenar nya baru dua tiga kali mukadimah...tengok dia dah offer barang macam2..logik ke tak logik tu?...selalu nya kalau kita berkawan payah benar nak dapat hadiah kecuali masa harijadi, itu pun sebiji cup cake..hehe bila dah agak serius dan nak masuk daun baru lah hadiah up sikit macam cincin atau gelang tangan..betul kan?

aduhh si Kharl ni pun aku rasa bangsa bangang gak ni..bila kawan dia cerita dapat pau awek malaysia ngan cara camni, dia pun nak try sama tapi tektik tak betul...ada ka nak bagi semua segala sekali gus..nampak nar tak logik nya..tapi kalau ada gak yang tertipu lagi double bangang la tu!

dan bila aku tak layan langsung message dari dia, dia pun senyap sampai sekarang...kalau betul la dia beriya2 'hendakkan' aku ni sampai sanggup bagi segala barang2 mewah tu, tentu dia tak jemu2 hantar message dan pujuk aku...kannnn

so wakai kaum wanita....jangan la cepat sangat tak sedar diri nya...pikir dua belas puluh kali...minta pendapat kawan2 dulu sebelum bertindak bagi alamat dan no talipun..takder der kawan nak dengki nya...jangan bila dah tengok mat saleh dan gambar nya pun hansem, lagi2 bila dia kata dia kerja itu ini kita cepat kelabu mata....alaaa tangan yang menaip, macam2 boleh kata,, bukan kita nampak dan ambil tahu pun.


itu je lah kut aku nak cakap...( badan tak sihat, minda tenat...aduhhh )



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...