camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, June 24, 2012

entry tanpa tajuk....

mak kata pokok ni nama nya pokok burung bermesyuarat...ermmm cuba amati betul2, memang sebiji,eh se ekor macam burung sedang chat chit kan...

aku sebenar nya banyak ambil gambar bunga2 orkid dan bunya2 lain nya dr taman emak..tapi entah kenapa aku rasa sayu setiap kali menatap gambar2 itu...so aku tak jadi nak upload...

harap emak cepat sembuh dan kembali membelai bunga2 emak dan burung2 pun berkicau riang...moga taman emak kembali berseri....

makkk....orang risau kan emak, kembali sihat yea mak






yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...