camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, July 11, 2010

tragedi di petang itu....huk huk



Petang tu masa aku hulur 'surat perletakan jawatan, muka boss aku merah padam...lepas baca beberapa minit kemudian,dia dah cool,dia mula jalan kan DI peringkat ke2 pula..blabalabla...bosan..akhir nya dia bantai gelak!! dia kata dah lebih 12 tahun duduk bawah ketiak dia xkan tak boleh kena marah sikit!! SIKIT?...( aku teringat kat 'seseorang' yg marah aku banyak, tapi dia kata dia bukan marah tapi nasihat!! ada kah?


Madam aku malas nak amek pot,dia bepeluk dan berasmara dana dengan 'ayub' di depan umum..( ceh jeles aku)










............'kamar hati ku' yang sepi, patut kah ku tinggal kan?



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...