camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, July 5, 2010

I'm sorry boss..

Hari ni aku buat pasal lagi..dah seminggu buat arrangement,tiba hari yg ditunggu aku boleh LUPA!!! function yang sebesar ini aku lupa,sumer boses ada..VIP ada 15 horang!!..Errrm sebab dah pro settel gak lah tp sume orang marah kat aku!! ( bab org lain setel lah tp bab aku hancussssssssss..!)

Well...ada baik nya aku quit..ya quit...quit...biar lah aku bawak diri dari aku akan lebih banyak lagi buat silap..LUPA..LUPA tak sudah2..kalau boleh lupa kan tuuuut tu tak pe gak!...




rasa nak lari jer nyorok bawah perut kapal nih...uwaaaa....

pening aku pening...alzheimer critical kah aku ni???









p.s alzheimer?...alzhermer?..ya Allah..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...