camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, January 2, 2014

i love u mr penyu....



Ketika kamu merasa sedih, pejamkan matamu dan katakan di dalam hatimu:

"Inilah perjalanan hidupku.. Allah Ta'ala yang letakkan aku di sini.. Semua ini perancangan Allah.. Jadi, aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya di atas setiap ketetapan-Nya..dan aku terima Qada' dan Qadar diriku.."

Sesungguhnya setiap sesuatu itu ada hikmah-Nya.. Terima kasih Allah, kerana mengasihiku....

duhai penyu...
menangis lah kerana tangisan mu itu ada lah pengorbanan...pengorbanan demi menggembirakan orang2 sekeliling mu, orang2 yang kau kasihi..

hati mu menangis kerana orang kecintaan mu tidak dapat kau miliki, tidak dapat kau gapai dan raih kedalam dakapan mu...kau hanya bisa melihat dan memerhati, menebarkan rasa sayang mu dari kejauhan...hanya doa, ye hanya doa penghubung rindu!

duhai yang menduhai kan
kau di dunia lain dan kecintaan mu di dunia lain namun bersyukur lah kerana masih menghirup udara yg sama,,masih berbulan bintang kan yang sama dan seru lah angin untuk menyatu kan rindu mu dan dia..





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Unknown said...

Marista

Unknown Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » i love u mr penyu....

Unknown said...

Marista

Unknown Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » i love u mr penyu....

azahrohaizah said...

penyu menangis siapa tahu...hukhuk

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...