camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, December 26, 2013

bukan cinta biasa tapi cinta anak monyet...hehe






pernah dengar cerita pasal cinta monyet tak?...mesti lah kan..kebanyakan dari kita mengalami nya..ia natural dan menjadi kenangan terindah dan lucu pula bila di kenangkan balik...

gambar kat atas tu ada lah gambar aku ketika berumur 8 atau 9 tahun...jujur aku kata aku bukan pengumpul barangan..apa tah lagi nak menyimpan gambar2 lama..sedangkan gambar tahun lepas pun aku takder simpan kecuali dalam handphone atau dalam laptop..so gambar ini di simpan oleh seseorang...setelah puluhan tahun!

aku sangat terharu kerana sekeping gambar ini, ia membuka rahsia hati...rahsia cinta yang di pendam dalam diam..kerana sifat malu dan rendah diri gadis cilik pujaan tidak dapat di gapai tangan...

kisah ini terbongkar bila baru2 ini aku menukar nama akaun facebook aku kepada nama sebenar,tidak sampai 30 minit, berderu2 aku menerima permintaan berkawan dari sahabat lama semasa sekolah rendah dulu..ekoran dari itu kami berpakat untuk berkumpul semula..akhir nya setelah puluhan tahun si dia buat pertama kali nya bertentang mata dengan aku..hahaha itu pun setelah status aku bertingkat2!

kelu memang dia kelu dan tergagap2...namun sinar mata nya tetap memanah dan hampir melumpuhkan tugas jantung ku untuk mengepam darah..hehe

semua kawan2 ku berjaya dlm hidup,syukur alhamdulillah..si dia juga seorang ahli perniagaan yang berjaya..berjaya di peringkat antara bangsa...

masa tak mungkin terulang, sejarah tak mungkin kembali...yang ada hanya masa hadapan yg belum tahu kesudahan nya...terima kasih teman kerana aku pernah menjadi pujaan juga kesayangan mu..

p/s buat sahabat sejati ku Latifah Yusof...butang baju melayu aku mana pahhh...hehe kerana mu segala nya terbongkar!




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Unknown said...

Siapa lah agaknya gerangan si dia tu Mama?

Unknown Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » bukan cinta biasa tapi cinta anak monyet...hehe

azahrohaizah said...

ermmm siapa eh? Pak Gary barangkali hehe

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...