camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, August 18, 2012

bukan sekadar wajah...

beberapa contoh 'wajah" jejaka yg ingin berkenalan di fb...fuhhhhhh

hahhaha, biar kan aku gelak dulu eh...ermm gini cerita nya..semenjak berjinak2 dengan fb ni, acap kali juga ada jejaka sesat yg mengajak aku chating, yang buat aku gelak tu semua nya hensem tak hengat..hahaha tak mengalah jejaka pan asian gitu...aku pun layan kan jugak la, borring kan..

biasa la,puji aku melambung hingga ke langit ke tujuh, bila dah agak meraban, aku pun mintak la gambar ori...aku main PAKSA!!...HUH TERUS SENYAP..!

mengapa agak nya ye?..aku tak faham la..ada kah wajah sangat penting untuk sesuatu hubungan?..bukan kah keikhlasan itu pokok segala kebahagiaan?...awal2 dah menipu, pasti seterus nya sukar nak berlaku jujur...bukan kah ada peribahasa yang menyatakan, TAK KENAL MAKA TAK CINTA...so biar lah huduh caner pun wajah kita, bila dah suka pasti akan di terima..yang penting hati mesti baik derr

teringat dulu aku cukup tak berkenan dengan sorang ibu kepada murid cilik ku...( bukan jer rupa nya huduh, tapi masam mencuka..bila aku bagi salam, jawab acuh tak acuh jer...ermmm pakej la ni, kutuk aku dalam hati )

tapi entah macamana dia kerja pulak sekali dengan aku...dari hari sehari kemesraan mulai timbul...walau pun dia tegas dan muka nya nampak garang namun kebaikan hati nya,keperihatinan nya menimbul kan keserasian diantara kami...dan bila dia tersenyum amat cantik dia di mata ku!...see wajah bukan lah ukuran...

sekian, SELAMAT HARIRAYA, DALAM KITA BERGEMBIRA JANGAN LUPA PADA YANG TIADA...( yang tiada ayah dan ibu, yang tiada suami atau isteri , yang tiada kekasih dan yang tiada berWANG!!..)



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...