camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, September 9, 2010

salam Aidil fitri..



Saat ini saja yang aku ada kesempatan untuk mengadap laptop nih...lepas ni aku akan tenggelam di dalam kesibukan ku..Aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucap kan Selamat hariraya..Maaf kan lah segala ketelanjuran kata2 ku di sini sama ada sengaja atau tidak di sengajakan..Terima kasih banyak2 kepada sesiapa sahaja yang sudi singgah..terutama Mr S, Dr Love..Pisau belati dan silence readers..terima kasih sangat2.

Selamat bergembira dengan keluarga tercenta ya..kenang lah daku dalam bahagia mu..hukhuk..sedey



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...