camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, September 6, 2010

balik kampung..ooo..balik kampung...

rata2 kawasan perumahan dah sunyi sepi

Sebab cuti sekolah bermula hari ini,kebanyakan ibubapa sudah pulang ke kampung samaada kampung sendiri atau kampung mertua..Keterujaan jelas terbayang di wajah masing2,apalagi kanak2..Di kampung lah masih ujud nya lagi roh dan jiwa hariraya..dibandar ni,apa raya pun rasa nya sama saja..cewah tengok mood aku ni macam tau kan..AKU KERJA PADA HARI RAYA!!!

capten pun dapat cuti..uwaaaaa (tp capten dgn rela hati teman kan aku di pagi raya..yeay)

kenapa aku kena kerja??tak da hamba Allah lain ke dalam muka bumi ni...hehehe acah jer..aku dah lali sebenar nya bekerja di hariraya..kadang tu aku yang meng 'offer' kan diri..supaya suasana hening dan syahdu itu tidak ku rasa..aku bz n bz..yeah sapa yang tahu ye apa yang ada di dalam hati ku di saat itu??



Selamat pulang ke kampung halaman masing2..pandu cermat,ingat2 lah orang tersayang yang sedang menunggu...









yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

pisau belati said...

selamat hari raya juga buat kamu...

salam menjengah sebentar

pisau belati Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » balik kampung..ooo..balik kampung...

azahrohaizah said...

terima kasih sudi menjengah..
sesungguh nya diri ini merasa tidak bersendirian,
hidup rasa berteman,
rupa nya ada hamdai dan taulan..
terima kasih daun keladi
sudi2 han lah singgah lagi..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...