camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, February 21, 2014

berdosa kah menjadi janda?


Ini status fb aku hari ni, huh pertama kali aku dapat banyak like hihi..almaklum yang aku bukan ada byk frenz list dan aku pun bukan ' senang' nak like sesuka hati aku status fb orang...melain kan status tu menepati piawaian aku untuk di like! ( kedengaran sombong sekali kan huhu).

sumpah aku sangat pelik dengan perangai sebilangan kita ini yang bernama manusia...tentu lately korang dapat juga pose dari kawan2 yg meng edit foto Erra Fazira dengan perkataan2 yang berbaur nakal dan miang...tak lebih atau tepat mempersendakan kan status janda beliau...
Allahu akbar ada kah yg men edit itu berfikir panjang sebelum melaku kan perkara yang menyeronok kan bagi pihak dia tapi amat menyakit kan bagi pihak yang terlibat..ada kah dia terfikir bagaimana rasa nya jika perkara itu terjadi pada diri nya sendiri?..

Aku sangat yakin, untuk menjadi janda terpaksa melalui proses yang amat sukar..bukan terjadi dengan sekelip mata seperti melafaz kan akad...sebelum mendapat title tu, terpaksa berjuang bermati2an untuk menyelamat kan keadaan..berapa banyak airmata yang tumpah..berapa banyak kesabaran yang terpaksa di perah..berapa banyak doa yang di panjatkan kehadrat Yang Maha Berkuasa..
Namun jika itu kata Allah apa daya dia..




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...